سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکتیو | رسانه خبری و تحلیلی

نظر

کسب درآمد با موبایل

کسب درآمد با موبایل

 

خوشبختانه جواب این سوال مثبت است و در این مقاله قصد داریم روش‌های مختلف آن را به‌صورت کامل بررسی کنیم. دقت داشته باشید که کسب درآمد با گوشی یا همان تلفن همراه کار سختی نیست و فقط باید شما با روش‌های این موضوع آشنایی داشته باشید و بتوانید از مسیر درست و اصولی به این درآمد برسید. بسیاری افراد به درآمدزایی از گوشی به‌عنوان یک شغل پاره وقت نگاه می‌کنند البته شاید این تفکر در شروع مسیر درآمدزایی اینترنتی درست باشد اما شما برای همیشه نمی‌توانید این کار را به‌عنوان شغل دوم و پاره وقت درنظر بگیرید.

https://is.gd/dTE87S

آیا کسب درآمد با گوشی قابل انجام است؟

شاید در این مورد تردید داشته باشید که آیا واقعاً می‌توان با موبایل درآمد داشت یا خیر. در پاسخ به این پرسش باید بگویم که بله. قطعاً می‌توان به درآمدهای بسیار خوب هم رسید. مثلاً در اینستاگرام می‌بینیم که افراد زیادی فعالیت دارند و به روش‌های مختلف مشغول کسب درآمد از اینستاگرام هستند. برای کسب درامد با موبایل، نیازی به ابزار دیگری نیست.

هر چند اگر از ابزارهایی مانند لپ‌تاپ و این موارد هم استفاده کنید، قطعاً می‌توانید کیفیت بالاتری را ارائه بدهید، اما سعی می‌کنم روش‌هایی را توضیح دهم که تنها با گوشی موبایل‌تان بتوانید درآمد داشته باشید.

افراد زیادی را می‌شناسم که ماهانه و از طریق اینستاگرام، درآمدهای چند ده میلیونی کسب می‌کنند. برخی از آن‌ها کارهای تبلیغات را انجام می‌دهند و برخی نیز با داشتن چندین پیج و تنها با قرار دادن تبلیغات دیگر افراد یا کسب‌وکارها، درآمد کسب می‌کنند. پس می‌بینیم که واقعاً می‌توان تنها با داشتن یک گوشی موبایل به همراه اینترنت نرمال، درآمدهای خوبی هم کسب کرد.

ادامه مطلب