سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکتیو | رسانه خبری و تحلیلی

نظر

هر وبسایت کسب و کاری باید یک صفحه درباره ما داشته باشد. بخش «درباره ما» وبسایت شما مکانی برای بازدیدکنندگان‌تان است که در مورد آنچه که شما چه کسی هستید؟ چه کاری انجام می‌دهید؟، و آنچه که باعث شده کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید، اطلاعات کسب می‌کنند. اینکه آیا در حال ایجاد یک وبسایت جدید برای شرکت هستید و یا می‌خواهید وبسایت موجود را تغییر دهید، باید مقداری از زمان خود را بر روی صفحه درباره ما بگذارید. راه‌های بسیاری برای بهبود آن وجود دارد. اهمیت صفحه درباره ما از آنجایی بیشتر می‌شود که بخواهیم یک بازدیدکننده، به مشتری تبدیل شود. 

https://about.me/javad1

در مورد داستان افراد بگویید

مشتریان می‌دانند که کسب و کار شما بیش از یک نام تجاری است. در مورد بنیانگذاران و مدیران مهم دیگر بیشتر بگویید و حتی در مورد افرادی که مشتریان با آنها ارتباط برقرار می‌کنند بیشتر صحبت کنید. همچنین برای بیان داستان شرکت و افرادی که در آن کار می‌کنند می‌توانید از تصاویر مناسب استفاده کنید. قرار دادن تصاویر پرسنل و مدیران شرکت در این صفحه می‌تواند در برقراری ارتباط و شناخت از شرکت تأثیر قابل توجهی را داشته باشد.

  • خصوصیات شرکت را نشان دهید

حتی اگر شرکت شما در یک صنعت مالی محافظه‌کارانه است نشان دادن هویت و خصوصیات آن بدان آسیب نخواهد زد. سعی کنید کمی شوخی و طنز در صفحه درباره ما داشته باشید و در نوشتن مطالب این صفحه منافع کاربران و اینکه کار شما چه مزایایی برای آنها خواهد داشت را لحاظ کنید.

https://about.me/instagram-robot