سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکتیو | رسانه خبری و تحلیلی

بلندی قد اعتماد به نفس شما را قطعا بالاتر می‌برد.

البته به این معنا نیست که کسانی که قد کوتاه تری دارند از اعتماد به نفس کمتری برخوردار اند ولی طبق مشاهدات و تحقیقات انجام داده شده نشان داده شده است که افراد بلند قد از اعتماد به نفس بالاتری نسبت به افراد کوتاه قد برخوردار می‌باشند.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با روش ها افزایش قد و عوامل موثر بر افزایش قد آشنا کنیم تا شاید به بلندی قد شما کمکی کرده باشیم! با ما همراه باشید ...

عوامل ژنتیکی موثر بر افزایش قد

قد یک صفت پلی ژنتیک می‌باشد.

دانستن قد دقیق شما کار ناممکن است اما به دست آوردن پتانسیل قد شما کار آسانی می‌باشد و یک فرمول ساده دارد. ابتدا شما باید قد پدر و مادر خود را باهم جمع کنید سپس اگر پسر هستید بعلاوه سیزده و اگر دختر هستید منهای سیزده کنید سپس بر عدد دو تقسیم کنید این عدد با اختلاف پنج عدد پتانسیل قد شما را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که این عدد قد اصلی شما نخواهد بود بلکه تنها تخمینی بر اندازه قد شما خواهد بود.

سلامی دوباره در سومین مطلبم میخوام راجب متد گرو تالر داینامیک حرف بزنم.قبل از اینکه بخوام تجربه خودم رو از این متد بیان کنم بزارید اول داست… ژن های بسیار و متفاوتی بر روی بلندی قد شما تاثیر می‌گذارند.

قد شما می‌تواند تنها تا بیست سالگی شما افزایش پیدا کند و شما بلندتر شوید و تنها به شرطی که صفحات رشد شما همچنان باز باشند و بسته نشده باشند.

لازم به ذکر است که داشتن پدر و مادر قد بلند مشخص کننده قد شما نخواهد بود و ممکن است که از پدر و مادر کوتاه قد فرزندی بلند قد متولد شود! البته اگر خانواده ایی بلند قد داشته باشید ممکن است که شما نیز قد بلند شوید.

سلام دوستان عزیز میخوام نکاتی رو بگم راجب اینکه چطور رشدینو داشته باشید.منظورم درواقع اینه چطوری مثل بچگیاتون شروع به رشد کردن کنید